Guuuld

GGGGGGGGGGGUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDDDD
Wiiiii! vi vann finalen, som betyder att vi är stockholms bästa lag.
Jag kan fortfarande inte förstå det, det är helt underbart. Måste dock säga att det inte var våran bästa match eftersom man har sånna jävla nerver. Jag skakade som en gris haha.... men skit samma vi vann ju
Typiskt mig om man kan säga så, eftersom jag skadade mig.. Jag skulle täcka ett skott och fick då motståndarens klubba i ansiktet. ajajaj vad det gjorde ont. Men efter lite vila var jag uppe på fötterna igen men dock inte lika taggad som jag brukar vara. Men allt berodde på att jag var så himmla nervös och på grund av en utskällning av tränaren som jag inte tänker gå in på. Men det viktigaste av allt: VI TOG GULD, VI ÄR STHLM:s BÄSTA LAG 

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra för både vinsten och kusin emma som fyller 12 år idag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis! Ledsen för att jag inte kunde komma, men det verkar ha gått utmärkt utan mig i allafall ;) haha

2008-04-27 @ 15:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0