Lördag

Efter två hårda, slitande, svettig och bra spelade matcher sitter jag äntligen här i mitt rum och bara njuter av ögonblicket. Imorgon fortsätter innebandy cupen (slutspel) och eftersom vi kom etta i våran grupp har vi den turen att vi går direkt till semifinal. Det betyder att om det blir en vinst i semin är det finalen och guldet som väntar, och självklart ska jag göra allt för att nå det högsta. Här sitter jag och babblar om att vi blev etta utan att säga hur matcherna gick.. Första matchen mot Högdalen slutade lika (2-2), från min klubba blev det den matchen ett mål och assist. Andra matchen blev en stor vinst med 8-1 mot ett främmande lag vi aldrig mött förut, även denna match funkade bra för mig tuvärr blev det inget mål men assister.

Efter cupen var jag helt slut, efter ett besök på skärholmens centrum blev det bara slapp. Skulle egentligen träffa danne och jocke men jag orkade inte, jag är så himmla trött så jag höll på att somna stående. Vi sparar det roliga till någon annan gång då jag är pigg och glad!

I förra inlägget berättade jag om den där killen som följde efter mig, kom ni ihåg? Jag hade inte tänkt något mer på det, enda till jennifer berättar att hon såg honom springa efter mig utan att jag visste det, för jag trodde han vände upp för backen när vi slutat prat men det hade han inte gjort utan han hade sprungit efter mig och kollat vilket hus och dörr jag gick in i.. Obehagligt va? Han vet var jag bor!! Usch hjälp vad ska jag göra om han kommer?!

Jag får hålla mina oroilga tankar i huvudet under natten för att sedan släppa dem lagom till matchsamling imorgon då fokusen måste vara på 100.

Pussillipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0