Lördag

Inte skrivit på länge? näh jag vet, men jag har helt enkelt inte haft tid att sätta mig och skriva om min små tankar och dagar. Men jag tror ni överlever en dag utan att läsa mina vackra ord.. Hahah
Idag spelade vi kvartsfinal i slutspelet, och gissa vad vi vann! Yes, semifinal nästa. Vi mötte Ekerö vilket är ett väldigt duktigt gäng, och vi fick därför slita hårt för vinsten. Men vi var värda den eftersom vi hade övertag av matchen hela tiden, de rörde knappt bollen. Matchen blev iallafall väldigt nagelbitande efter att det stod 4-4 på måltavlan efter total match tid. oavgjort (lika) betyder att det blir fem minuter till, men vi lyckades inte få in bollen då heller. Utan vinsten blev klar efter två omgångar av straffar. Men det viktigaste av allt var att vi gick av planen som segrare.
Efter matchen blev det en snabbdusch för att sedan åka till trädgårds mässan med mammsen. Inte världens roligaste kan jag erkänna, följde bara med som sällskap.

Den här helgen blir faktiskt ganska speciell, det känns faktiskt lite som ett kort-lov. Eftersom jag har studiedag på måndag. Skönt skönt.. Måste tuvärr plugga hela dagen inför mitt SO-prov som vi har på tisdagen, men något roligt hinns nog med hoppas jag.

Pussillipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0