Lördag

Det är inte precis varje dag man blir överlycklig av att få ett telefonsamtal av pappa, men igår blev jag verkligen det eftersom han berättade att han hade fått gratis biljetter till grönalund!! Jag blev så klart överlycklig, och inte nog med det jag och syrran fick även bjuda med en var sin kompis. Så idag drar jag och runa till grönan och inviger alla attraktioner. Det ska blli så himmla roligt, vi kommer äga hela grönan! haha jag är helt crazy right now..
Vi blir nog borta hela dagen, det är öppet mellan 13.00 - 19.00 så vi hade tänkt att vara där tills det öppnar. Jag vet faktiskt inte hur lång tid det tar in men vi har bestämmt att börja dra oss upp mot telefonplan vid klockan 12. Vi kommer säker alldeles för tidigt, men skit samma hellre tidig än sen!

Imorrse när jag vaknade var himmelen alldeles blå och solen lyste in genom fönstrerna. Och jag tänkte "yes, vilken härlig dag det här kommer bli". Men nu helt plötsligt ser jag att det har börjat mulna på lite.. Men vi får hoppas att vårvädret kommer tillbaka lagom till grönan.

Det är helt sjukt att det redan är helg, skolveckorna bara flyger iväg. Snart står vi i kyrkan på avslutningen och säger hej då till varandra.. Jag både längtar men även inte, det finns så många jag kommer sakna. Det här sommalovet gäller det att hålla kontakt med så många som möjligt, och hitta på något roligt. Det som är lite typiskt mig är att jag bestämmer med jättemånga att vi ska träffas och göra något men det blir aldrig av. Så för er som läser det här se verkligen till att ni bestämmer något med mig. Det brukar nämligen bli så att något kommer imellan typ en dag innan så jag är tvungen att boka av.. tråkigt tråkigt.

Nu måstejag börja göra mig i ordning till grönan
pussillipuss alla sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0