Onsdag

Onsdag.. hmm vad finns det att säga. En helt vanlig dag har snart passerat. Eller ja inte helt vanlig eftersom vi hade engelska nationella, men annars en helt helt helt vanlig dag. NP kändes iallfall bra, jag skrev 6-7 sidor. Hahah inte likt mig om man snackar om engelska, är faktiskt stolt över min lilla insatts. Sen gäller det ju bara att man fått med vad uppgiften handlade om och att gramatiken och stavningen var rätt. Men det är nog inte någon större fara. Jag tror faktiskt att de flesta tyckte att det var ett lätt ämne att skriva om, det fanns inte sånna bestämmda gränser skulle man kunna säga. Haha okej ingen fattar....
På gympan idag var det vals igen, fast inte hela lektionen utan bara fyra låtar. Men det räckte för man blir helt slut i benen av att trippa runt på tå hela tiden, det blir nästan som kramp i benen efter ett tag. Men man får nog stå ut när balen väl är här. Jag tror alla kommer klara det, alla som vart på lektionerna iallafall.... hmm

På tal om bal, igår hittade jag min dröm kläning. Den är så vacker, snygg och helt bedårande... Kände direkt att den där måste jag bara ha, så nu har jag snackat med mamma min och vi har bestämmt att vi ska köpa den. Wii !!
Det är svårt att förklar hur snygg en kläning kan vara, men den här (min) är väligt fin, tycker jag i alla fall tor faktiskt att de flesta skulle hålla med mig. Väldigt nöjd är jag iallafall om jag ska erkänna. Nu tycker ni alla säkert att jag ska lägga ut en bild eller förklara hur kläningen ser ut, men NOPE det tänker jag inte göra. Det blir ju inte lika roligt om alla redan vet hur man kommer se ut på balen, det får bli lite av en hemlighet... spännande spännande
Om ni är jätte nyfikna kan jag iallafall berätta att den är vit.. nee nu säger jag inget mer.
Den är iallafall jättefin, på bild iallafall... Jag får hålla tummarna att den är lika fin på min lilla kropp, haha

Imorgon är det sån där tråkig "hela skolan läser dag".. man blir ju bara deprimerad av att läsa/höra ordet. För er som känner er helt främmande med det här och bara WHAT IS THAT kan jag berätta att det betyder att man läser hela dagen... eller halva (innan lunch) BOOORING, jag hatar att läsa. Så himmla långtråkigt. Men bland det värsta av allt med sånna här läsdagar är ju att magen låter som en jävla elefant innan lunch, och eftersom det är helt tyst i klassrummet finns det inget som döljer kurret. Kan bli lite pinsamt ibland, men igentligen är det ju bara att skratta åt det. Men när man sitter i samma rum som personer som man inte brukar snacka med är det inte så roligt. Tror faktiskt att många känner igen sig i den situationen...Jag får iallafall göra det bästa av situationen, det brukar vara det bästa (haha har jag hört iallafall).

snart är det time för omklädnad till innebandy clothes och  ta en kall promenad till västertorpshallen (eller ja kallt kanske det inte är ute, men lite ruggigt så här på kvällen iallafall...) Träningen som annars brukar börja vid halv 7 har plötsligt hej villt bytt tid till klockan 7. Okej det skiljer bara en halv timme men det känns ändå ganska mycket att sluta vid halv nio istället för klockan 8... Men även det tror jag att jag överlever. (måste säga att jag överlever mycket i den här bloggen... haha).

Pussillipuss mina käraste läs-struttsar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

"......om och att framatiken och stavningen var rätt"

ja, det där med "framatik" är ju en riktig pina ;)

2008-04-16 @ 20:54:57
Postat av: Nicole

haha aa det var ju faktiskt lite roligt att jag stavade fel när jag nämnde hur viktigt stavningen är.. vad tokig jag kan vara ibland :D
nu har jag iallafall rättat till felet, tihi

2008-04-17 @ 15:10:28
URL: http://ncee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0