Söndag

usch och fy vad den här helgen gått fort, den har verkligen runnit iväg som sanden i ett timmglas. Det kan ha att göra med att jag ägnat mig åt att befinna mig i en sporthall de här två dagarna, men jag trivs i sporthallar så ingen större panik över det inte. Tuvärr gick vi inte vidare till final i cupen efter en väldigt nagelbitande match mot väsby som slutade 0-0 efter hel tid och sedan 1-0 till dom efter straffar. Men jag kan säga att vi inte deppade min för det, för vi har aldrig i världshistorien spelat så bra. Alla vi ska vara skit nöjda. det är ju inte hela världen att man inte går enda fram i en liten cup, allvaret är nästa helg då slutspelet är. Jag kan iallafall säga att jag känner mig helt nöjd över min prestation den här helgen och det ska flera andra i laget också känna. Även om vi som tog straffarna blev lite små nervösa så tycker jag vi gjorde ett jättebra jobb. Jag vill dock inte berätta vad jag gjorde precis innan jag skulle lägga min straff, det enda jag kan säga är att jag skämde ut mig ganska så mycket eftersom hela publiken (fullpackar med människor) började as skratta åt mig. Hahah snälla fråga inte... Ni som känner mig vet ju att det här inte är den första gången jag klantar mig och skämmer ut mig, man skulle kunna säga att jag börjar vänja mig. Men idag innan matchen var det roligare och pinsammare än vanligt!!

Efter matchen lades det inte ner någon större engagemang på matlagning här hemma eftersom mamma min ligger sjuk. Därför blev det hämtmat från kinakrogen på söder. Mumms jag bara älskar kina mat. Ärligt, jag kan inte sluta äta det.


Nu ska jag kolla på tv 4:as långfilm Flight Plan (har sett den förut, den är skitbra).
För er som hinner läsa det här inlägget inom 20 minuter kan jag bara säga att jag rekomenderar starkt att ni ska sätta på tv:n på kanal 4 och se filmen för den är jättebra. Jag tyckte den var bra iallafall för två år sedan då jag såg den sist...
För er som verkligen, verkligen vill veta vad det var som hände innan straffen idag får man leta upp mig i verkligheten, öga mot öga  (skolan) så kan jag berätta min lilla historia. Madde till exempel ska få veta allt imorgon 10.40, så om ni är riktigt nyfikna får ni se till att varadär då. hahaha

Pussillipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0