Tisdag

Jag tror inte jag är den enda som inte kommit in på sin blogg nu i några dagar, men nu äntligen funkar det!
"De har tydligen gjort om något i kontrollrummet" (haha skoja, näh jag vet inte) Jag har längtat så himmla mycket efter att skriva, ärligt, jag har blivit beroende av den här bloggen. Kan en blogg vara beroendeframkallande?! Hahah värsta drogen!

Eftersom jag inte har världens bästa minne kommer jag därför inte ihåg precis vad som har hänt den här vecka.. Inget speciellt kan jag upplysa om iallafall. Det jag kan säga om den här lilla dagen är att det är den längsta
(15.30) men ändå en rätt okej dag. Okej 15.30 är inte så långt jämnfört med hur länga andra går. Det är en positv sak med lilla västberga iallafall (Lilla?!). Idag hade jag min svenska redovisning om New York, och den kändes rätt okej om jag får säga det själv. Dagen avslutades sedan med gympa. Och om ni är intresserade kan jag säga att jag aldrig blivit så trött och svettig i hela mitt liv på en gympalektion (men det är positivt). Man måste ju visa allt man har nu innan betygsättningen, och jag vill ju verkligen behålla MVG (men det tror jag att jag gör). Haha

Pussillipuss

Kommentarer
Postat av: Julia

hejsan! jag har börjat att blogga igen iallafal:) jag kunde inte låta bli, men hur gör man en egen design på bloggen?? jag hittar inte:(

2008-04-02 @ 17:40:26
URL: http://www.jjjjulias.blogg.se
Postat av: Nicole

haha vad bra, då ska jag läsa din nu.
Jag sa ju att man inte kan överleva utan blogg!
Man ändrar designa på stilmallen. Först går man in på design och sedan trycker man på redigera stilmall, sen är det bara att "designa om"
Svårt i början, men man lär sig... :D

2008-04-03 @ 14:48:39
URL: http://ncee.blogg.se
Postat av: julia

haha du hade rätt, för en gångs skull:)
okej jag ska försöka:P

2008-04-03 @ 15:13:57
URL: http://jjjjulias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0