Tisdag

Om ni inte tittat ut genom fönstret kan jag berätta för et att det snöar! Eller om jag ska vara specifik så snö-regnar det. Och så är det iskallt ute också för den delen, ena värre än det andra. En sak jag verkligen HATAR är när det regnar, den störrsta orsaken är att håret bara ser så bedrövligt fult ut när det är blött. Jag som annars plattar håret varje dag (som alla säkert redan vet) tycker därför inte om när håret sedan torkar och blir fuktikg eftersom små lockar då tränger sig igenom. Jag lovar er jag ser bedrövlig ut!

Men det var inte om mitt hår eller om stockholms väder jag skulle skriva om utan hur min lilla dag på 24 timmar varit. Hahaha, om ni undrar kan jag berätta att jag känner mig helt seg i skolan eftersom verkligen inget/ingen roligt livar upp mig. Så snälla, någon kan väll bara springa och krama mig varje morgon så lovar jag att jag kommer orka och vara glad hela dagen, jag har nämligen märkt att mysiga kramar ger mig energi.. :D
Inte för att det räcker med att jag är seg utan jag har också gått och blivit sjuk. Dunder förkyld, jag snorar (inte så inressant att veta men men) och nyser hela tiden. Inte nog med det även huvudet värker..
Men lite te med honung är nog perfekt, har jag hört.. Haha får väll dricka det ikväll

Eftersom jag tillhör skolans friends grupp var det mening att jag skulle med och bowla imorgon efter lunch. Men det har skett en liten tröskel skulle man kunna säga. Idag när jag kom hem vaknade min hjärna upp och då kom jag på att jag har mitt muntliga nationella prov i engelska imorgon efter lunch... Det betyder att jag inte kan följa med och bowla, men det gör faktiskt inte så mycket eftersom det känns som om engelskan är viktigare. Och jag kan ju bowla någon anna gång.

Nu måste jag plugga lite matematik (a) Hahaha jag har gått och blivit gammeldags nu också
Pussillipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0