Tisdag

Guud vad tiden går fort, det är redan tisdag. Eller är det bara jag som tycker det?! Det kan ju också bero på att jag hade studiedag igår, Wii!! Nej det var faktiskt inte så skönt som jag hade tänkt mig eftersom jag var tvungen att plugga SO hela dagen. Men nu är provet äntligen klart, och det kändes ganska bra. Jag är godkänd iallafall, det är en sak jag är säker på.

Idag på gympan hade alla flickor och pojkar tillsammans, haha det var faktiskt jätteroligt. Det borde vi ha alla tisdags lektioner. Nu tänker nog alla, hur får alla nior plats i en gympa sal? men då kan jag berätta att vi har börjat med utegympa.. Jag vet.. UTEGYMPA redan liksom. Tänk om det blir snöstorm.. eller det kan regna iallafall...
Men det var ganska skönt med frisk luft också måste jag erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0