Tisdag

Usch vad jag har varit dålig på att skriva de här senaste dagarna.. och inte blir man lättad när man tänker allt jag gjort under dom här dagarna som jag igentligen skulle borde berätta om. Men det finns inte mycket att göra åt saken,  utan jag får välja ut det bästa istället.
Jag kan börja med att säga att min och runas (+ syrran med kompis) lilla vistelse på grönalund var skitroligt. Okej, jag vet att ni kommer tycka att jag är larvig nu men den absolut bästa lilla "karusellen" på grönan är lyktan. För er som inte vet vad "lyktan" är för attraktion kan jag berätta att den hittar man på barnsidan och den är ungefär som lillafrittfall men den snurrar och typ hoppar. Haha den är skitrolig! svårt att förklara, jag rekomenderar att alla prövar den istället.. :D

Störrsta händelsen glömde jag nästan bort att berätta. Som ni alla vet spelade vi semifinal i söndags mot täby. Och vi vann!! Wiiii sååå lycklig. Vad betyder det här nu då? Jo att vi är i sanktan final och fajtas om platsen som stockholms bästa 92:lag. coolt va?! haha vi är värda det som vi har slitit. Inte trodde jag eller någon annan i laget att vi skulle få spela final i år igen, men här står vi med flaggan i topp och det är bara att ta åt sig äran.
För er som är nyfikna att kolla på matchen kan jag informera er om att den spelas i Botkyrkahallen 15.40. Kom och kolla vettja! hihi
Imorgon är det studiebesök på universitetet med plugget hela förmiddagen. Inte så där jätteroligt, men allt som betyder att man missar några lektioner är någorlunda positivt iallafall. Igentligen kan jag ju inte sitta här och säga att det kommer bli tråkigt det kan ju bli jätteroligt.. vem vet?! inte så troligt, men vi får se...

Igår hände något mycket tragiskt. Hela tragedin började när jag skulle beställa min underbart fina balklänning när den plötsligt var slut, eller rättare sagt den fanns inte längre at beställa på den internet sidan som jag hittat den på. När jag säger det här överdriver jag inte, men jag började faktiskt gråta haha fjolligt? jag vet, men det är ju verkligen just den klänningen jag vill ha! Ingen annan, utan just den..
Men nu till det lite mer positiva slutet i den här historian, det är nämligen så att mamma ringde företaget och fick veta att klänningen troligen kommer komma in igen så det gäller att kolla internet sidan varje dag. Så det finns ju ett litet hopp om att jag har på mig den på balen.. Hoppas det iallafall :D

Ska göra mig lite i ordning nu, pussillipuss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0