Tisdag

Tisadag, eller kanske ska man säga torsdag eftersom det är näst sista dagen innan man är ledig. Det är nämligen så att man är ledig från skolan på både torsdag och fredag eftersom det är valborg imorgon.  Wii, valborg det ska och kommer bli skitroligt.  Jag och madde kommer ha det bäst. Efter lite styling eftre skolan ska vi grilla hamburgare och sedan dra i väg till brasan, och självklart följer en marabou choklad med. Har nämligen typ 5 stycken king size hemma, mmmmmuuummmmmss...
Valborg kommer iallafall bli jätte mysigt och trevligt, däremot kommer det inte bli lika trevligt när man ska upp vid
6-tiden dagen efter för att åka på innebandy cup uppe i Falun.. Cupen ska bli jätterolig men den tidiga tiden är inte lika populär skulle man kunna säga. Jag blir iallafall borta hela helgen och kommer inte hem förän sent söndag kväll skulle jag gissa eftersom finalen spelas på eftermiddagen någon gång. Och självklart ska vi gå till final, vi är ju liksom stockholmsmästare. (aa)
Idag efter gympan som innehöll fotboll med grabbsen åkte jag in till stan för att hitta en lämplig klänning till balen som äger rum den 28 maj (LÄNGTAR). Kändes som om alla redan köpt klänning och att jag skulle stå där helt tomhänt när det närmar sig, men nono . Det dröjde inte länge innan jag hittade min klänning. Hahah den är jättefin och passar mig perfekt. "den är som gjord för mig" fick jag höra, tack tack det tar jag som en komplemang. Lite kort om min klänning då? Den är svart... det räcker att säga, vill inte gå in på några djupare detaljer. Till klänning blir det ett par vita klackskor. "Mycket fint, mycket fint" haha

Nu ska jag klä på mig lite kläder.. kanske kan misstolkas men jag sitter nämligen bara i en tjocktröja och pyjamas shorts. Sedan ska jag åka och kolla på syrrans handbolls match för att komma hemifrån ett tag. Hemifrån kan översättas med att slippa plugget ett tag. Har nämligen 1000 miljoner saker i skolan just nu.. men jag hinner nog..

Pussillipuss

image61

Kommentarer
Postat av: e

vart köpte du klännigen!?

2008-04-29 @ 21:41:57
Postat av: Nicole

kommer inte ihåg vad butiken hette..
:)

2008-04-30 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0