Torsdag

Lite deprimerande att skriva, men jag vill ändå få ut det. Idag ringde jag min handbolls tränare och medelade att jag slutar i handbollslaget. Det beror på att innebandyn tar nästan all min tid just nu med slutspel och cuper varje helg. Det känns rätt eftersom handboll inte riktigt var min grej, men oj vilka minnen jag har. Kommer aldrig ångra att jag började spela och träffade alla underbara människor. Jag kommer sakna er tjejer, ni betyder enormt mycket för mig.
Ja usch nu är det överstökat, alltid tråkigt att skriva om tråkiga saker (realistiskt va?!) haha.
Idag öppnades de prelliminära poängen för gymnasie sökningen.  Kände mig enormt lättad när jag såg att jag kommit in (endast prellininärt) på alla gymnasium jag sökt till. Det käns som om jag inte behöver vara orolig, har nästan helt bestämmt mig vilket gymnasium jag ska gå på. Jag tror iallafall att man inte ska oroa sig så mycket, det gymnasium man hamnar på trivs man nog på.

Satt precis och chattade med rebecca och vi bestämmde att vi och girlsen ska gå och handla glass imorgon efter skolan igen.. haha, hoppas ngn av dom andra hänger på. Annars får det bara bli jag och beccis som sitter i solen med en smaskig glass i helgen. Man skulle kunna säga att glassen på fredagar börjar bli som en vana för mig. Har inträffat två veckor i rad nu att jag köper glass efter skolan på fredagar. Men det är som jag sa förra veckan "min belöning" Taha en väldigt god belöning måste jag säga.. Lite glass skadar ju aldrig, det kan man ju inte leva utan. Och speciellt nu när det är sånt härligt vår väder ute så måste man ju bara ha en glass på fredags eftermiddagen.  MUMS, längtar redan...

Men nu är det dags för min värdefula sömn, god natt alla pussgurkor
Pussillipuss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad kul!! Vilket gymnasium sk adu gå på??

2008-04-18 @ 16:03:53
URL: http://beccasvarld.blogg.se
Postat av: Isabella

Roligt :) hoppas det går bra för dig.

2008-04-18 @ 20:04:43
Postat av: Nicole

jag är nästan helt säker på att jag ska gå på john bauer, verkar vara ett bra gymnasium :D

2008-04-18 @ 21:43:55
URL: http://ncee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0