Torsdag

ännu en skoldag avklarad och ännu ett nationella ur världen. Provet gick väll siss sådär (haha) kändes som om i början av provet att hjärnan helt fick någon kortslutning, men jag får hoppas att det inte drabbade provet speciellt mycket. Det jag svarade svarade jag och det finns inte så mycket att göra åt saken. Självklart hoppas jag på ett bra betyg eftersom jag har chanser att höja mitt slutbetyg, men vi får se hur det går. Nationella är ju inte de enda lärarna tittar på när de sätter betygen. (matte nationella, för er som inte vet haha)
Jag tycker alltid att torsdagarna flyger iväg, och samma med denna. Torsdagar är lite av en osynlig dag, haha för jag kan aldrig komma ihåg dom. Det känns som om man hoppar över dem, från onsdag direkt över till fredag. Men så är det ju självklart inte utan mellan onsdag och fredag är det 24 timmar som kallas för torsdag haha...
Tänk att en seger i en semifinal kan ge en sån enorm energi, under hela veckan har jag inte kunnat tänka på något annat än att vi ska spela final. Igen.... hahaha, vi är otroliga!

Imorgon, fredag är sån där dag man har alla sina läxot till.. hmm. Ne jag ska faktiskt inte klaga jag har ju bara en läxa (spanska) till skillnad från andra som kan ha upp mot 3-5 läxor varje vecka. "Lyckligt lottad" kanske man skulle kunna säga. Men självklart har vi inte bara en läxa utan även inlämningsuppgifter som man börjar med typ en vecka innan det ska lämnas in om man heter Nicole Cedergren. Det blir bara så att jag aldrig sätter mig och börjar skriva på arbeterna utan jag väntar in i det sista. Måste skärpa mig med det... haha det känns som om jag helt har tappat plugget den här terminen, det beror nog på att det är sista...

Nu ska ni läsare få göra något annat än att sitta och läsa min blogg för jag måste plugga spanska.. hoppas ni hittar på något bättre än mig

Pussillipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0