Valborg

Just nu sitter jag och madde padde och väntar på att tiden ska gå.. näh jag skoja bara tiden får gå i den takt den vill för vi har ändå det bäst. Ikväll har vi våra små planer, först grilla hamburgare här hemma med lovisas två kompisar , jag madde och runa. Sen innan 8-tiden drar vi iväg till majbrasan, och självklart förljer chokladen med (om vi får, haha).
Skoldagen har lite av flygit iväg på grund av att vi nästan inte haft några lektioner. Först "slapp" vi svenskan på grund av att alla skulle gå till aulan och se när småbarnen sjunger in våren, och efter det en håltimme och sedan en ganska slapp gympa med brändboll. Det var lite som en fest idag, skulle man kunna säga. Vi fick nämligen både efterätt på lunchen (äppelkaka med vaniljsås) och glasstrut. "Nu har skolan slagit på stort" hejohåå!! Skoldagen annars varit vanlig, som då betyder att nycklar försvinner (KILLARNA) och annat knas händer.
Usch jag vet inte vad jag ska skriva om... hmm finns inte så mycket att säga mer än att jag måste börja packa inför morgondagen snart. Det ska verkligen bli skitroligt att åka på cup hela helgen. Mindre roligt blir det på måndag då man annars brukar kunna ta en sovmorgon (börjar 11.10) eftersom jag ska vara hos tandläkaren 7.30. Fatta 7.30 på en måndag då jag vanligtvis har sovmorgon. BBOOORING, men sånt är livet haha..

Nu står en tom väska och väntar på mig, pussillipuss alla mina små älsklingar
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0