Fredag

Jag ber så mycket om förlåtelse att jag inte skrev något efter att jag kom hem från den underbart roliga semestern nere i falkenberg med "göteborgarna". Jag, lovisa och märta hade det verkligen bäst! Och ännu bättre blir det när du kommer upp till oss i stockholm i höst.

Det blev aldrig av att jag åkte till julias land, orkar inte berätta varför men jag mådde helt enkelt inte bra. Iställer drog jag ner till landet redan på lördag kväll. Landet och lugnet var precis det jag behövde och jag kände mig mycket bättre bara efter ett par dagar. Men nu är jag hemma i stockholm. Jag och syrran tog tåget hem idag för att tillbringa denna lilla helg i våran favorit - och hemmastad. Ibland är det bara sån lättnad när man kommer hem från landet. Man saknar liksom "farten" som är här i stockholm. Men en vecka i lugnet på landet var inte helt fel, och absolut inte när det varit sånt bra väder. Närmare 30 grader varje dag. Ni kan nog gissa vad jag gjort hela dagarna?! Solat och badat, och brun det har man blivit så det bara visslar om det haha, liksom bara drygt 5-6 dagar i solen och man ser ut så här. Det är ju bara för härligt. Jag bara älskar svenska sommaren, varför resa bort från den?! Mycket bättre att åka på julen tycker jag. Som jag ska göra i hela tre veckor! Jag längtar enormt mycket till min paradis strand. Men nog pratat om indien. Innan jag ska släcka min sänglampa för ikväll (kanske ska säga inatt) ska jag berätta att imorgon åker jag till madde och jessica på hennes landställe på årsta havsbad. Först var det tänkt att jag bara skulle vara där över dagen men det blir att jag sover över där också. Ska bli jätteroligt. Mobilen finns med så det är bara att ringa och sms, det gör det hela lite roligare. Kanske någon som  vill komma och sola och bada med oss? Bara att slå en pling eller kasta iväg ett sms.

Puss puss god natt ♥
vet inte hur jag ska säga detta, men jag gillar dig. Jag vet att jag kanske inte är den bästa på känslor men nu har jag sagt det. För jag menar det verkligen <3

 
bild, tagen på landet i onsdags. Jag bara älskar att sola! men vem gör inte det...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, jag vill också ha en gul bikini :(

2008-08-03 @ 01:03:18
Postat av: Nicole

hihi den är inte gul, det är bara snöret runt som är i guld. Resten av bikinin är olika färger

:)

2008-08-03 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0