Måndag

Tänk att om precis ett dygn (lite mindre) har mitt nya liv börjat. För det är väl ändå så att en helt ny värld öppnar sig när man börjar gymnasiet? Jag som hela tiden har sagt att jag inte är nervös börjar fundera över om jag ändå börjar känna av nervositeten i kroppen eftersom jag är otroligt "sprallig" och pratig. Även om jag intalar mig själv hela tiden att det kommer gå jättebra har jag ändå en rädd känsla i kroppen av att mitt val har varit helt fel. Skulle jag valt något annat gymnasium? Kommer detta passa mig? frågor som det cirkulerar i mitt huvud hela tiden, och svaren skiljer sig från varje dag. Ena dagen käns allt jättebra och andra (till exempel igår) får jag sån ångest och vet inte vad jag ska göra. Men hur mina svar och tanker än säger så kan jag inte veta något innan jag varit där och gett "det nya" en chans....

Om ungefär två timmar ska jag möta madde på slussen som då klarat av sin första skoladag på hantverksakademin. Har nu under hela morgonen haft sms kontakt med henne och allt verkar gå bra. Iallafall så ska jag och madde sedan åka in till stan för att handla fotbollsbiljetter till derbymatchen mellan bajen - aik. Fett skoj det kommer bli, haha stå där mitt i bajenklacken omringad av bara massa bajen galna personer! Men det är härligt...

Låt nu tiden bara gå fort så jag snart kan börja dra mig in mot slussen och madde. Puss puss
Kanske låter hemskt men detta kan vara det sista inlägget på mitt sommarlov.... men ska verkligen försöka hinna skriva något ikväll. Kan nog vara bra för mig att skriva av mina tankar inför imorgondagen.

måste bara säga att guuuu så larviga vissa personer är, liksom väx upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0