Måndag

Regnet öser ner utanför mitt fönster "och jag som trodde att det skulle bli en fin dag idag" Men tydligen inte. Så mina planer att tillbringa min dag ute i solen käns plötligt inte så lockande. Det får istället bli en slappdag hemma framför tv:n. Hihi men det kan vara skönt det också. Man får ju passa på att njuta nu sista lediga veckan innan skolan drar igång. Hjälp, jag kan nästan inte fatta att om en vecka och en dag börja jag gymnasiet. "Nicole Cedergren börjar gymnasiet" det låter ju helt otroligt och "främmande" på något sätt. Men även detta stadie om att börja gymnasiet ska nog gå bra.
Filmkvällen hemma hos Linus igår blev väldigt lyckad. Vi satt nere i han källare och kollade på en otroligt bra film på han gigantiska tv som säkert skulle täcka hela mina sovrumsväggar (eller till och med större?). Och självklart hade vi massor med godsaker på soffbordet. Haha madde vi kanske handlade lite för mycket? eller vad säger du?!

Nu ska jag börja göra mig lite i ordning. Eller varför igentligen? Jag ska ju bara vara hemma.... tråkigt, jag vill göra något. Men vem vet det kanske dyker upp något. Imorgon drar iallafall UNG08 igång

Puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0