New style

Ännu en ny bloggdesign! Och den här gången känner jag mig riktigt nöjd. Eller vad tycker ni?
Tänk vad en blogg kan utveckla sig, och då menar jag inte bara utseende mässigt utan också hur besöks siffran ökar.  Ibörjan av min lilla "blogg karriär" hade jag inte många läsare och jag kan erkänna att min blogg kanske inte var den mest intressanta att läsa. Men nu under dom senaste månaderna har bloggen haft fler och fler besökare, vilket käns jätteroligt. Tack så mycket till alla er som läser. Men som man brukar säga "man blir aldrig helt nöjd" med detta lilla uttryck vill jag komma till att jag skulle vilja utöka mina besökare ännu lite mer. Och det är då ni läsare kommer in i bilden.... jag behöver nämligen eran hjälp med hur jag ska göra min blogg ännu mer intressant och roligare att läsa. Så om du har något tips till mig som bloggare är det bara att skriva en lite kommentar.

- I take everything as a compliment and a proof that you want to help me to develop, so start "complain" and give me advice!

Om drygt en timme kommer madde och om tre och en halv timme åker vi till Linus! Haha nedräkning? Det beror på att jag har det ganska så långtråkigt just nu, men jag får väl komma på något att göra tills dess att madde padde kommer. Kanske välja ut kläder till ikväll och snygga till mig i håret lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0