No headline

Nej precis som min rubrik berättar kan jag inte komma på någon bra rubrik som passar till denna sega men ändå sköna dag. Men min fråga är bara var har dagen tagit vägen? Klockan har ju redan hunnit bli lite mer än tre. Tiden går så fort när man har haft mycket att göra... så vad har jag gjort igentligen? På ett ungefär har det bara handlat om att ha suttit framför datan och designat lite bloggar. (blev endats en ny bakgrund till min lilla blogg) Men framför allt var det Sofias blogg som fick en ny outfit. Bara för att hon är en sån gullig lite flicka tycker jag att ni alla borde läsa och kolla in hennes blogg www.fiass.blogg.se och självklart spana in hennes nya design som är gjord av självaste mig.
Om du vill ha hjälp med din bloggdesign är det bara att kontakta mig. Så kommer vi överens om något. Kanske vill du ha någon liknande min? "I make your blog dream true! "

Jag är en sån person som ger alla en andra chans och jag hoppas att du ger mig en. Passa på så länge du har chansen för det finns fortfarande stora chanser....
Kanske dags för mig att ta något att äta... men det käns inte som om min kropp behöver någon "bensin" eftersom jag bara sitter. Haha men äta bör man annars dör man. Och det vore väl tråkigt om något sådant hemskt skulle hända. Usch ta i trä! Nu får jag sluta prata om sånt, jag vet ju själv hur det har gått när jag pratat om sådanna saker.. eller hur runa?

puss puss puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0