Onödigt

Denna dag var verkligen onödig. Idrottsdagen blev lite av ett misslyckande tycke rjag om jag får gnälla lite..... Eller kanske jag ska kalla det för en slappdag på gräsmatta. För det var ju typ det enda vi gjorde borträknat med en bränndbollsmatch och några os-grenar. Men men trampe klassen kunde roa sig ändå! Haha
För er som känner mig vet nog att jag stundvis kan vara väldigt klantig (eller kanske alltid)... Jag var nämligen tvungen att tillbringa en halvtimme sittande utanför mitt hus idag eftersom jag hade glömt nycklarna. Hm tråkigt värre... men jag hlyckades underhålla mig med sms och telefonsamtal. Och vet ni vad?! När jag satt där på trappen såg jag en råtta!
AAA en stor brun äcklig råtta bara några meter från min trapp. Äckligt värre... den bor som tur inte under min trapp utan hos grannarna bredvid. Usch fy, slut pratat om det.

Ikväll är det dags för träning vilket jag känner mig otroligt taggad inför. Bara att ladda batterierna med lite mat och sedan ska jag åka iväg mot liljeholmen. Nytt för i år att vi ska träna i liljeholmshallen på torsdagar.

pusspuss ♥ ♥
 imorgon är det idrottsdag igen... får hoppas på att det blir lite roligare. Men det tvekar jag på. Det enda positiva med imorgon är att vi slutar redan klockan 11!

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅÅÅÅÅÅH FYFAN!!!! såg du den?!?! hur stor var den?? USH!!!!

2008-08-29 @ 19:36:15
Postat av: Rebecca

saknar dig :(

2008-08-30 @ 00:40:13
Postat av: Nicole

aa jag såg den, den var typ... äh hehe stor iallafall :P

Jag saknar dig med Rebecca! <3<3 :)

2008-08-31 @ 15:37:04
Postat av: .....

......

2008-08-31 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0