Onsdag

Innan jag går och lägger mig för att få lite sömn inför den tidiga morgonen som väntar mig imorgon måste jag skriva ett litet inlägg. Men var beredda på att det inte blir speciellt långt eftersom jag måste samla på mig krafter till hajken vi ska åka på imorgon. Känner mig väldigt taggad inför imorgon, ska bli skitkul att umgås med den nya klassen.  Vart vi ska och vad vi ska göra har vi inte riktigt fått veta. Det enda vi fått veta är att vi tillsammans ska laga mat och sova i ett jättestort tält hela klassen tillsammans. haha men det kommer nog bli super duper roligt.
Lite pinsamt är dock att min packning kanske inte riktigt blev den minsta, hehe as always... Men allt jag har packat känner jag verkligen att jag behöver och då är det värta att det blir lite pinsamt och tungt att bära. Men jag överlever. Jag har ju försig 21 sportiga och vältränade killar i klassen som kan hjälpa mig, hehe eller inte kanske... Måste säga att vid sånna här tillfällen är det bra att man är stark.... (a)

pusspuss, ha det så bra tills jag kommer hem på fredag då jag självklart kommer med en uppdatering från hajken. Även kanske lite bilder? Vem vet... Mobilen finns självklart med i min stora packning så det är bara att bomba med sms.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0