Onsdag

Härliga härliga onsdag är snart över. Härlig? nja jag vet inte, Men det lät trevligt att säga.
Just nu ligger jag i min säng med min nya laptop i knät och bara njuter av lugnet. Idag var nämligen dagen då vi äntligen  skulle få våra datorer i skolan, mycket eftertraktade av killarna i klassen. En väldans tjat ...! haha sötisar. Om jag ska återgå till datan så är den väldigt bra, över förväntningar. Innan skolans start hade jag föreställt mig att vi skulle få en ful begagnad dator men det var helt helt fel. Datorn (laptopen) är helt ny, och inte nog med att man fick en dator vi fick även en dataväska till. Mycket generöst måste jag säga!  Tack så mycket skoan min.

Nu på kvällen gick jag och träffade madde med en "nyvaken look" haha för er som inte vet vad det innebär så är det när man inte ser speciellt "bra" ut. Haha med håret i en knut på huvudet, fula kläder och en ett trött ansikte (kände mig riktigt ful) gick vi iallafall ut på en promenad. Som alltid snackade vi om allt mellan himmel och jord men framförallt om våra små problem för att kunna få stöd och idér från varandra.  På vår lilla promenad träffade vi även på Christian som vi stannade och snackade med innan vi gick vidare. För er som känner madde vet att hon kan vara lite slö ibland sp man blir tvungen att sitta och vila.... haha skoja bara min tönt har skadat sig så vi var tvungna att stanna med jämna mellanrum och "vila". Men med mit dåliga tålamod (framförallt när man bara sitter) blev dessa pauser inte speciellt långa. Förlåt tönten min, men jag tror du fick vila tillräckligt mycket iallafall för att kunna ta dig hem sedan lite senare på kvällen.

Imorgon blir det en tidig morgon, ska börja ta tuben från telefonplan redan halv åtta! Vi ska nämligen ha idrottsdag i stora mossen (nära bromma tror jag hehe). Klassen är taggade till en vinst, nu gäller det bara att vår lilla uppladdning leder till en vinst. Men det ska nog funka med mig i laget (a) haha not. Morgondagen är iallafall en dag att se fram emot. Ska bli väldigt roligt. Hoppas bara inte att nån nollning är inplanerad.... men det tror jag inte

 jag saknar dig babe. Vill så gärna träffa dig, frågan är bara om du vill? Snälla ge mig en andra chans. Mitt hjärta dunkar för dig, och ännu fortare när du är i min närhet....

puss puss ♥  företsen på lördag och söndag ska jag jobba, börjar redan 07.30 på morgonen men det är det värt! money money money it will be funny

Kommentarer
Postat av: madue

jag förtjänade faktiskt vilan, min höft värkte skit mycket igår.. haha

2008-08-28 @ 12:21:49
Postat av: Nicole

haha jag vet gumman.. tyckte riktigt synd om dig :P <3 pussillipuss

2008-08-28 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0