Söndag

Usch mitt minne till att skriva blogg börjar bli riktigt dåligt, förlåt så jätte mycket. Men nu äntligen sitter jag här och skriver på min nya dator sittande i min säng och samtidigt pratar i telefon med madde padde. Både igår och idag har jag jobbat, vilket jag känner mig stolt över. Det är nog inte alla som skulle orka gå upp klockan sex på en lördag och söndags morgon. Men jag står ut, iallafall så länge pengarna rullar in.  Lite tungt var det dock att gå upp imorsse efter NRJ kvällen igår som var lyckad men väldigt väldigt kall. Haha men även då; det är bara att stå ut.
Idag på jobbet fick jag höra något väldigt roligt av en gäst. Damen som jag tror kom från Italien tyckte att jag var den mest vackra flicka hon någonsin sett. Haha det är bara tacka och bocka, håller försig inte helt med men självklart är det roligt att höra. Och hon sa det inte bara en gång utan säkert minst 6-7 gånger plus att hon nästan inte åt sin frukost utan hon satt istället och bara titta och log mot mig hela tiden. Hihi så söt man kan vara då.. (a) (a)

Som jag skrev i något inlägg tidigare så har jag nu varit hos läkaren och kollat min mage. Dom misstänker antingen (var beredd på mycket) att jag är allergisk mot laktos, gluten eller att det kan vara något fel på gallblåsan eller tarmen... Man får väl hoppas på det bästa (vilken nu som är det bästa). Men jag tror jag aldrig haft så ont i magen som jag hade i fredags... Jag hade träning och jag fick så ont så jag nästan inte kunde stå upp på benen kändes som om jag skulle svimma. Och smärtan varade hela kvällen....När man har så där ont skulle man bara vilja önska att man var liten och kunde krypa upp i mammas famn, nära att man nästan gör det.... framförallt när man har så ont. Ska bli väldigt skönt när alla utredningar är klara och läkarna fastställt vad det kan vara för fel. Den 9/9 har jag fått tid på något sjukhus där jag varje kvart ska lämna ett blodprov, hahah fatta en spruta varje kvart! Tur att man har hög smärtgräns och inte det minsta rädd för sprutor och blod.

Nu är det snart middag (tror jag), puss puss ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0