Söndag

Idag kom jag hem från två mycket roliga dagar med jessica och madde på jessicas landställe. Tuvärr var inte vädret det bästa, men man får väl vara glad för det otroliga vädret vi haft i en vecka nu. På grund av detta blev det mest att vi satt inne i vår lilla stuga och kollade på film och lite "bus" (man vet ju inte vem som kan läsa den här bloggen) men enligt jessica kommer inte vårat lilla "bus" att upptäckas av hennes föräldrar. Och det är väldigt tur måste jag säga. ;P
Nu på kvällen har jag träffat madde (igen, haha) . Eftersom det var bajen match idag på söderstadion bestämmde vi oss för att åka dit, dock lite sena men det funkade ändå. Så söta flickor som oss behöver inte köpa biljetter utan vi kommer in hur lätt som helst utan. Vårt grön vita lag tyckte jag gjorde en kanon match eftersom dom lyckades kvittera till 2-2 när det inte alls var lång tid kvar på matchen. Efter bajen matchen drog jag och madde till.................äh vet faktiskt inte vad vi gjorde men vi åkte runt och pratade lite hehe.

Inför imorgon har jag inga som helst planer... tråkigt! Skulle vara roligt att träffa någon. Men nu har jag annan att tänka på än att sitta här och slöa. Puss puss hörs imorgon ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0