Tisdag

En förkylning har trängt in i min kropp vilket har fört med sig att jag känner mig både trött och svag. Och inte blir man piggare av detta tråkiga väder. Men inget ska stoppa mig för mina planer idag, kvällen kommer bli jätterolig. Får bara hoppas att inte förkylningen förvärras.... Men jag ska nog överleva det.
Tänk att det bara är två veckor kvar på mitt sommarlov nu. Kan knappt fatta det, det har gått så himmla fort. Käns inte som om det var länge sen vi stog på avslutningen och sa hej då till varandra. Sorgligt men ändå ganska skönt att allt snart drar igång igen; träningar och en "normal" vardag. Inför gymnasiet känner jag mig både enormt förväntansfull och lite nervös. Men vem kommer inte vara nervös första dagen? Alla är ju trotts allt lika nya i denna nya omgivning vi kommer in till. Men allt ska nog gå jättebra. En sak har jag lärt mig och det är att man aldrig ska dömma något/någon vid första intrycket, man kan alltså inte första dagen på gymnasiet säga att man inte trivs utan man måste ge det en chans. Samma med människor "alla måste få en chans att visa vem man är" och kanske även en andra chans ibland?

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0