Tisdag

Jaha och då var man en gymnasie elev då...Vilket käns väldigt bra. Inte förän man börjat gymnasiet känner man denna lättnad av att ha lämnat grundskolan. En helt annan och mycket roligare värld, kan försig också bero på att man vid jämna mellan rum faktiskt måste byta både miljö och kompisar. Men om jag ska komma till sak så kändes John bauer väldigt bra. Trivs redan, bara efter en dag. Bra klass, lärare jaaa allt var bra. Mitt första intryck av klassen var att här kommer jag trivas väldigt bra och det ska bli roligt att lära känna alla. Om jag ska vara lite kritisk så var det lite synd att vi bara var fyra tjejer i klassen och hela tjugo killar. Fatta TJUGO STYCKEN KILLAR! haha men vem klagar? Kunde dock vara roligt med några fler tjejkompisar.... men det finns ju flera klasser där det säkert finns jättemånga tjejer jag kan lära känna.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0