Tisdag

Kvällen igår var väldigt rolig! Matchen är dock en annan femma, något jag inte tänker prata om... Det enda jag kan säga är att matchen till slut slutade 2-2, men bajen var igentligen värdiga vinnare. Men som vanligt ska aik få en straff i sista minuterna....Dåligt asså, men nu släpper vi det.
Jag som annars brukar vara morgonpigg kan säga att det var väldigt tungt att gå upp imorsse. Innan jag kom hem från matchen igår hade klockan hunnit blivit ganska så mycket. Men det blir man tvungen att överleva. För en derby match är såå värd att se och vara med om.

Nu börjar skolan dra igång på riktigt, idag hade vi våra första riktiga lektion. Eller kanske inte precis riktiga lektion eftersom lektionerna inte riktigt kommer se ut på det sättet eftersom vi igentligen ska använda oss av våra datorer. Men datorerna får vi imorgon. WIIEE.

nu ska det drickas lite té, puss puss ha det bra ♥
måste bara säga att palla att folk ska lägga sig i, säg vem du är istället........

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var bajen som gjorde mål i sista minuten dumhuvud, visst straffen kanske var precis men ni förtjänar ändå att förlora med en så skamlig klack. Synd på att domaren ångrade sig bara.

2008-08-28 @ 21:15:29
Postat av: Nicole

jag menar ju att straffen var i sista minuten, vilken den typ också var dummer....! :P

2008-08-28 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0