Fredag

Idag är det någon helt speciell dag, iallafall för oss stockholmare med annat namn 08:or.... Dagens datum idag blir nämligen 08/8 -08. Och denna "speciella" dag skulle firas något helt extra i stockholm "stockholmarnas fest". Efter att man hört mycket om denna dag i både tidningar och radio bestämmde sig jag och mamsen oss för att åka in. Väl inne i stan möttes vi inte av någon fest stämning som vi hade tänkt oss, utan tvärt om. Förlåt stockholm och alla som annordnat detta men den här dagen var en riktigt flopp rent ut sagt..... Istället för att "fira" denna dag gick jag och mamma på café för att äta lite lunch. Väldigt mysigt ,en riktig mor och dotter dag.

Kom precis hem från en mysig middag hemma hos grannarna. God grillad mat med roligt sällskap. Framförallt deras små söner Linus och Viggo som bara är så söta! Så nu under några timmar har man lekt som en tre åring haha man blir ju tvungen. Men det är inte helt fel att få vara lite barnslig ibland. Om det nu räknas som om att vara barnslig när man leker med en tre åring?

Plnerna inför imorgon är inte riktigt 100% säkra men det kansk blir att jag drar iväg på en fest med Ida, Linn och Madde. Men som sagt inget är helt bestämmt än. Men däremot är söndagen bestämmt. Våran filmkväll med Linus och Fia som blev inställd i tisdags blir istället på söndag hemma hos Linus. Myspys!

puss puss, håller tummarna för fint väder imorgon ♥

Måste bara säga att jag förstår mig verkligen inte på dig, trodde verkligen inte att du var "en sån där". Förstår du inte att det sårar?! Jag som trodde...men det var väl bara en dröm. Detta är inte första gången och jag orkar verkligen inte att det blir så här igen. Trodde inte du var sån. Blir både sur och ledsen när jag tänker på det. Sur för att du inte sa något  och ledsen.. Näh ledsen är jag föresten inte. Du är inte ens värd att gråta över!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var fredag 08 var :) skrev lite fel kanske, hihi

2008-08-09 @ 17:03:44
Postat av: Nicole

haha oj då ;P

hehe jag har ingen koll på dagarna när det är sommarlov

2008-08-09 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0