Fredag

Liggande i soffan med ett glas tranbär juice och godis tittande på idolfinalen, är en perfekt beskrivning över vad jag gör just nu. Min kropp är helt slut efter denna dag. Och gårdagen för den delen. Efter innebandyträningen som slutade vid klockan nio igår kväll åkte jag hem till Matilda i bromma för att sova där. Hon var nämligen ensam hemma. Blev en rätt galen kväll med mycket flum och mycket godis. Haha näh så mycket godis hade vi inte, alldeles kagom för mig och min onyttiga lilla vän. Haha. Har faktiskt ingen aning om hur mycket klockan var när vi somnade, men någon gång mellan två och tre på natten. Så inte undra på att man är trött va?
Idag på gympan hoppade vi trapetts. Lite segt men men man var ju tvungen. Efter att ha mesat mig några gånger vågade jag mig tillslut på en volt. Och sen flöt det bara på.

Idag fick jag svaret..... jag hatar dig! Usch jag är sååå över. Asså fatta såååå över! Förstår inte varför bara, har du ingen känsla för andra människor? Det verkar inte så iallafall. Inte om det bara varit oäkta hela tiden. Men skit samma, jag vill inte veta. Blir bara arg och ledsen. Så nu säger jag bara, dra!

Jag hade också väldigt tur idag. Haha tänker inte säga vad det gäller, lite personligt. HAHA
Tre dagar kvar nu och jag har lite av panik. Under helgen ska jag både hinna spela två matcher, köpa julklappar, plugga till datakunskapsprovet som jag ska ha på måndag och kanske börja packa lite. Eller så packar jag på måndag, haha bra tajming asså, samma dag som jag åker.

Ha en bra kväll, HEJA KEVIN! ♥
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0