GOA!

Inge mer bloggande på tre veckor nu..(eller vad vet jag det kanske finns internett på hotellet?). ikväll far jag iallafall till Indien och det fantastiska Goa! Det känns så himmla overkligt att komma till värmen, men så skönt! Ska bara ha det bäst där nere, på dagarna sola på stranden, bada i det otroliga varma havet, käka glass, drick drinkar och kanske en och annan häftig utflykt. På kvällarna blir det mysmiddag med en utsikt över havet och solnedgången, shopping uppe på gatan och på lördagarna saturday night market (en marknad som pågår hela lördagsnatten, enda gången som det är någorlunda svalt ute). USCH vad skönt det ska bli, usch vad kul det ska bli att åka tillbaka och usch vad mycket fantastiska saker man kommer få uppleva. Tror vi ska åka på en utflykt ut i djungeln och rida och bada med elefanter. Haha man badar typ i ett vattenfall. Förra året blev det ju krokodil safari, så varför inte lite elefanter i år?!

Tre veckor är ju en otroligt lång tid, men det kommer gå fort. Innan man vet ordet av det kommer man vara hemma igen. Men vi får hoppas på att det kommer bli en bra tid, men det är jag säker på. Den enda lilla haken är väl det att inte Sofia är där, haha. Kommer sakna henne och alla mina andra pluttar så otrligt mycket. Har väl nästan bestämmt med alla mina kompisar nu att vi måste träffas när jag kommer hem. Och självklart ska det bli av! Jag hinner med alla haha.

Mobilen får tyvärr inte följa med... (päronens bestämmelser) Men vem vet jag kanske lyckas smussla ner den i bagaget?! HAHA. Juste Sofia i min klass ska ju dit till Goa också, så henne kommer jag ju säkert träffa. Vi får hoppas på det iallafall. Jag lovar er alla att skriva direkt när jag kommer hem. Tror inte bilder läggs in här utan på bilddagboken (stolt medlem i bdb, haha precis börjat). Samma namn där som här; ncee.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!
ska verkligen bli en liten julig pepparkaka nu, lite julstämmning måste man ju ha! hihi ♥

Sofia, glöm inte att du betyder allt för. Jag lämnar dig aldrig, oavsett vad som händer är du den jag aldrig skulle klara mig utan! Älskar dig min bästevän.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag kommer sakna dig, varje sekund.. :/<3

2008-12-15 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0