Bästevän

Jag vet att vi redan har pratat om det här sofia, att det känns som om vi inte pratar lika ofta längre. Och det här mår jag verkligen dåligt över, varje kväll ligger jag och tänker på det. Jag tar på mig det själv och känner mig verkligen som en dålig kompis... Allt som har hänt nu tror jag för sig kan ha påverkat allt, men vi måste verkligen jobba på det,  inget ska kunna gå oss emellan, eller hur darling? För du betyder ju mest för. Jag har sagt det flera gånger. Men för att du verkligen ska förså att jag menar det, tänke jag att här i bloggen är ju bästa stället att skriva det. Eftersom en blogg går att läsa över hela världen av vem som helst. Och inte skriver man något öppet för hela världen till vem som helst om man inte menar det?
Ärligt, utan dig i min vardag vet jag inte hur jag skulle klara mig. Nu när jag har dig kan jag inte se ett liv utan dig.  Alla lägen du ställt upp för mig är obeskrivliga, allt betyder så himmla mycket för mig.
Om man skulle föreställa sig ett hjärta som en teater salong skulle du ha förstaparket reserverat hela tiden. "Första plats i mitt hjärta" hela mitt liv.  Jag älskar dig nu, imorgon och alla dagar i framtiden bästavän.
Förevigt i alla tider du sofia Hamngren.  Jag behöver dig, utan dig är jag inte hel. Och då menar jag det verkligen, du är min andra halva. Du är mitt allt. Jag kan verkligen berätta allt för dig, det är något som känns så otroligt värdefullt för mig. Aldrig har någon betytt så här mycket för mig, och absolut inte på så här kort tid.... Det är just därför vi är menade för varandra du och jag. Du är den pusselbit som saknats i mitt liv. 
Innan jag börjar gråta måste jag bara säga att jag är så himmla glad över att jag träffade dig den dagen i juli det här året. Känns helt konstigt när man säger att det var i juli det här året! för det känns ju som om vi känt varandra hur länge som helst. Men den känslan betyder nog bara att den här tiden med dig i mitt liv bara varit otroligt bra! Bättre går inte att få.

Så visst ska det hålla i sig det här bästavän? Inget ska kunna gå oss emellan... oavsett vad som händer. Jag skiter fan i om hela mitt liv rasar, bara du finns kvar.  Puss på dig älskade vän, glöm aldrig att jag älskar dig

och föresten "jag är stolt över att kalla dig min bästavän, Sofia Hamngren"  

♥♥

Kommentarer
Postat av: sofia

nicole älskling, det ska inte förstöras mellan oss. det får inte göra det och jag är säker på att det inte kommer det för tillsammans klarar vi allt right? Du gör mitt liv helt, jag fungerar inte utan dig. jag kommer alltid finnas här för dig och jag kommer älska dig tills hjärtat säger stopp och mer än så, du vet så mycket om mig som ingen annan vet om, det är dig jag litar på till 110 % och vet att du inte pratar vidare, det finns ingen bättre än dig bästevän du gör mig hel. Jag är nog den gladaste tjejen i världen som vet att jag har dig vid min sida, du är min tvilling, min styrka och min glädje. Du&jag föralltid,jag skulle kunna skriva så mycket mer men orden räcker inte till för att beskriva dig. jag älskar dig i alla lägen soulmate <333333

2008-12-03 @ 22:39:49
URL: http://fiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0