Lördag

Ligger på golvet i vardagsrummet och varierar mellan att titta på tv och dataskärmen. Haha bonde söker fru på tv, ett romantiskt litet program. Känner att kin rygg börjar verka eftersom jag inte ligger i speciellt skön stellning på ett hårt golv, men jaja...
Tidig morgon i morse eftersom det var match vid klockan nio. Motståndarna denna morgon var huddinge, dock på en liten annorlunda hemmaplan. Skärholmshallen... konstigt eftersom vi vanligtvis spelar i västertorpshallen, men det var iallafall en väldigt bra plan. Och spelet lika så! Hamnde dock i några "fajter" några gånger och gjorde lite smått illa mig men ändå en otroligt rolig match som slutade med vinst. Till imorogn gäller det att ha samma glöd kvar när mötet är mot Balrog på hemma plan i västertorp. Efter matchen idag i skäris passade jag och mami på att gå in i gallerian. Lite små titt i affärer och julklapps köp till lovisa. Väldigt nöjd över mitt köp, hoppas hon blir glad haha. Efter en god lunch hemma upptäckte vi en liten jobbig sak, min katt kissar blod! Så det var bara att åka raka vägen till sjukhuset med honom. Efter lite prover fick vi iallafall åka hem med en ledsen liten katt, naaww. Men jag tror iallafall att han mår bra. Man blev ju lite ororlig eftersom vi ska åka ifrån honom på tisdag i tre veckor. Men han kommer få det bäst hemma hos moster och kusinerna.

Imorogn efter matche ska jag på kalas hos släkten i södertälje, hmm mycket intressant... haha rikemans kalas skulle man kunna säga. Stelt, men oj så mycket man har att snacka och skvallra om sen på vägen hem i bilen. Haha så antar att det blir en tre rätters kalas där. Hoppas på julbord!

Pusspuss, nu ska jag fixa i mitt rum som är klart. Passar på att möblera om också. Såå skönt att slippa vardagsrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0