New look

Juste ny design på bloggen också. Hade egentligen velat göra en "juldesign" men det känns ändå inte riktigt som min grej. Och däremot så åker jag ju bort från julen om en vecka! Så denna nya look får duga. Lite nya bilder och simmsalladin så har man en ny design. Inte svårare än så är det. Eller nja lite kanske...

Wallander filmen som jag var grymt taggad över att se gjorde mig bara sömning. Eller vilken film gör inte det? Jag somnar nämligen till alla filmer... Så även idag började jag snusa i soffan, så jag tänkte att jag skulle ta en tidig kväll och gå och lägga mig. Men efter att ha packat innebandysakerna till imorgon blev jag pigg. Och vad sen? Jo nu sitter jag här. Framför mitt beroende....haha, näh nu tycker jag att jag ska ge filmen en till chans!

kan typ inte fatta att det bara är åtta dagar kvar tills jag åker, i tre veckor! En oendlig tid utan mina älskade kompisar men ändå en fantastisk härlig tid i lugnet och den fantastiska värmen. Ska bli så himmla skönt att åka bort från allt, det behöver jag verkligen och resten av familjen också för den delen. Bara ta det lugnt och vila ut sig. Men jag skulle ju så gärna vilja att en sak rättade till sig innan jag åkte, jag skulle så gärna vilja vara säker. Men jag vet inte.... men jag vill verkligen, men det kanske inte räcker med att drömma? I julklapp? (a) hihi

pussar & kramar, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0