Söndag

Helgen har varit fullt upp med sm slutspel, jobb och plugg, Min förklaring till varför jag inte skrivit något i bloggen. Skulle väl egentligen slängt in ett inlägg i fredags då jag var så himmla glad över innebandyn. Fredagsmatchen gick väldigt bra, fyra skitsnygga mål gjorda v min kedja och ett skitsnyggt mål av andra kedjan gav oss en vinst. 5-1 mot huddinge. Och morgon matchen idag mot alba som slutade lika gav oss en plasering som etta i gruppen. Sen kom smällen. I semifinalen mötte vi åkersberga. Ett lag som ligger långt under våran nivå. Men konstigt nog dras vi ner i deras tempo och slarvar. Så där tog denna "sm-äventyr" slut för våran del. Väldigt tråkigt att avsluta det med en sån dålig och tråkig match.... Men aja dom andra två matcherna spelade vi otroligt bra, så man får väl ta med sig både det götta och det dåliga till träningarna och träna upp detta. Jag är iallafall nöjd med att jag åstakom 1 mål och två asist under dessa två matcher.

Ikväll har min tid mest ägnats åt att titta ner i en bok, kan ni fatta jag pluggar?! Haha det var inte igår om man säger så. Men nu jädrans får jag skärpa till mig... Men jag har hamnat i en period då jag inte orkar plugga, men aja jag klara ju skolan galant ändå (a).

Pusss pussss, snart börjar wallander på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0