Alla hjärtans dag

Idag är det den kända dag som vi kallar för alla hjärtans dag, då man ska ge något sött till sin beundrare.
Men så har inte min dag varit, denna dag har varit en helt vanlig dag utan att någon har uppvaktat mig. Men jag överlever. Det finns sånna söta och gulliga killar, två av mina kompisar har blivit uppvaktade med rosor. Kan det bli mer romantiskt?! Men sånna killar finns inte i min skola, haha men dom är snälla ändå.
Bara för att göra det lite extra just den här dagen så fick vi hjärtformade plättar och vanlijhjärt bakelser i skolan.

Men det är ju inte till den här dagen man gått och längtat hela veckan utan till imorgon. Klockan halv 7 ska vi ses vid skolan för att åka upp till romme. Det ska bli så jävla roligt haha jag längtar sååå!
Men det roligate kommer att bli att se madde åka skidor, haha näh jag skoja bara (du är nog jätteduktig gumman, du kommer lära dig). Jag och sophia ska visa killarna att vi äger dom på skidor (eller hur?).

Efter romme imorgon blir det fest, haah näh jag skoja. Bara en helt vanlig fördelsedags fest hemma hos Linnea, med tårta hoppas jag (annars blir jag besviken).
Men nu gott folk ska jag sova, det blir en tidig morgon i morgon. Väckarklockan kommer jag ställa redan på 05.00, så man ser någonlunda vaken ut när man kommer till bussen. Haha det värsta är ju att man är så himmla ful på morgonen, men jag är väll van det är bara att stå ut.

Ha en riktig bra fredag imorgon
                                                                                       image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0