Bara en dag kvar

Jag fattar inte, dom här veckorna efter jullovet har gått så himmla fort och lätt. En anledning till att jag tycker det kan vara att jag fick vara i sol och värme hela vintern. Det ger stor energi.  Även den här veckan har gått fort, utan att det har hänt något specielt. Nu är det bara en dag kvar sen är det äntligen lov, det ska faktiskt bli väldigt skönt.  Jag behöver tanka på ny energi haha.

Skoldagarna på torsdagar är de skönaste, eftersom vi har tjugo minuters rast mellan alla lektioner före lunch. Det betyder att man får tio minuter mer tid att prata.  Och jag lovar på tio minuter hinner man säga mycket (iallafall jag).

Idag ska jag faktiskt stå över träningen, för jag måste verkligen plugga på min spanska läxa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0