En alldelses vanlig dag

Det kändes som om spanska provet gick jättebra idag, det var ganska lätt. Man skulle bara skriva om Spanien och Sverige (inte för att det är så intressant att veta).
Nu ska jag snart på innebandy träning, den börjar klockan halv 5 men vi måste vara där en kvart före så vi "hinner" snacka av oss HAHA. Jag fattar inte hur jag ska orka träna för jag är så himmla mätt, när jag kom hem fanns det nygjorda våfflor och det kan man jubara inte motstå eller hur?  MUMMS

Flera gånger under några dagar har jag hört att många inte vet att madde och jag är bra vänner eller att vi ens umgicks, haha så därför passar jag nu på att säga  att JA det är vi, madde betyder så jävla mycket för mig och jag är glad över att vi dragits till varandra igen. Det känns som om vi kan prata med varandra om allt. Både om oss själva men även lite skvaller!

Men nu ska jag byta om till träningskläder och snart börja gå mot västertorpshallen. 

wish
me good luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0