en konstig onsdag

Jag fattar inte hur alla orkar lägga sig i andras liv, ta hand om er själv istället för att gå runt och tror något om mig. Jag blir så jävla trött på folk som påstår att man sagt eller tycker saker utan att man gjort det. Hur kan man ens ha mål i mun att säga hur en annan människa är, utan att det är så. Men om jag ska vara ärlig, så orkar jag inte lägga mig i och jag bryr mig inte längre. Nu har jag sagt vad jag tycker, och tänker i tänka mer på det.

Alla onsdagar brukar vara den andra lik, men inte den här. Jag vet inte varför, men det känns bara inte som en onsdag. Idag var jag faktiskt så duktig att jag stannade i skolan för att plugga no. Faktiskt bara under den lilla tiden jag var kvar hann jag med väldigt mycket. Om man räknar bort de två äpplena jag åt (a) så lärde jag mig faktiskt en hel del saker om växthuseffekten. Nu tänker ni säker "oh no nu börjar hon prata om växthuseffekten" men det ska jag inte. Det är alldeles för komplicerat och väldigt, väldigt, väldigt tråkigt. Okej nu lämnar vi det ämnet tycker jag.
Direkt när jag kom hem från skolan var det bara att byta om till träningskläder och åka på träning.

Roligare än så här har jag inte haft
Vi får hoppas på en bättre dag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0