Ett råd till dig


Nu sitter jag i min underbart sköna databords stol igen med ny slingat hår. Gjorde jag inte det igår?! Jo det gjorde jag, men jag ville bli yttligare lite finare. Haha egoist (jag lovar dig).

Samtidigt som det ska bli väldigt skönt att åka bort under hela lovet är det ändå lite tråkigt. Eftersom jag är borta alla dagar av lovet, så hinner jag inte göra så mycket mer. Lovet kommer innehålla skidor, skidor, snowboar, skidor och oväntat skidor. Med andra ord, hela dagarna med bara skidåkning.
För att göra det lite roligare för er läsare än att bara läsa om min skidresa kan jag berätta att jag ska på bio imorgon. Jag och Madde drar in till Sergel och ser den nya filmen Juno, som verkar jättebra (inte för att jag har läst om den, men jag tror den är bra) Madde säger det iallafall haha.

Jag har bara en sak till att säga innan jag ska krypa ner i min varma säng. Jag tycker det är konstigt att det finns så himmla många som inte vågar stå för den man är, och inte "vågar" acceptera vilka man umgås med eller sina riktiga intressen. Var dig själv istället, det blir bara fel om du ljuger och folk kan tolka det på fel sätt. Din lögn kan istället vändas till något negativt. Stå upp istället för den du är, och låt folk runt omkring dig acceptera dina val och de du umgås med på fritden. Du behöver inte skämmas över något, om du har äkta vänner kommer dom inte bry sig. För de gör nog precis samma sak.

God natt alla mina älsklingar, kommer drömma massor av fina drömmar om er som betyder något alldeles extra i natt. För det finns faktiskt några stycken som betyder väldigt mycket för mig, vare sig du vet det eller ej. De flesta vet nog, men inte alla...

image13 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Duktigt skrivet! :)

Jag tyckte Juno var ganska bra. Skriv gärna vad du tyckte om den sen!

2008-02-23 @ 12:39:25
URL: http://www.bbeccy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0