Färdig packat

Hela morgonen (eller dagen) har gått till min mångtalande fjällenpackning, och nu är den äntligen klar.  Det fick bli min innebandy bag, den är stor och bra så allt får plats.
Nu känner jag mig ganska så mätt i magen, åt rester från går dagens middag (hemagjord pizza). Innan lunchen var jag på Inter sport och köpte ett par SKIT SNYGGA skidglasögon. Ärligt talat så kommer jag äga backen, både med outfit och åkningen haha. Näh jag skojar faktiskt inte, skidglasögon är så himmla snygga. De är vita med gröna band.
Om ungefär 25 minuter ska jag ta bussen till liljeholmen där jag ska möta madde, sen ska vi in och se på bio och självklart fönstershoppa lite haha. Eftersom jag är sån snäll och uppfostrad liten flicka så ska jag hjälpa mamma att slinga hennes hår efter bion, jag är faktiskt lite överaskad att hon låter mig göra det för sist när jag skulle klippa henne blev det lite fel..... Men slingning är nog mer min grej än klippning (hoppas det iallafall)!

Eftersom min hjärna inte har världens ledigaste utrymmningslokaler så tänker jag nu skriva en lite minneslapp till mig själv här på bloggen.

Nicole Cedergren du måste komma ihåg:
-  Packa ner filmer till bilresan (annars blir det långtråkigt)
- Inte glömma plattången (fråga inte)
- Köpa tidning, veckorevyn  (?)

Ha en bra dag, det har jag tänkt att ha iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0