Lördag

Usch, det är redan lördagskväll och bara en till helgdag innan det är dax för skola igen. Varje vecka när lördagen är slut känns det alltid lika tråkigt "varför måste helgerna vara så korta"?!

Den här dagen har det inte hänt specielt mycket, kan faktiskt inte komma på hur den kan gått så fort?! 
Som vanligt kan jag inte sova på morgonen så idag vaknade jag vid klockan 7 och hade typ kramp i min högra arm HAHA det gjorde faktiskt skit ont.  Men nu käns det bättre :)
Efter lunch var det dax att packa innebandy pryttlarna, byta om till matchställ och sjävlklart ordna frisyren. Sen var det bara att kasta sig i bilen mot Rönninge där vi skulle möta Balrog. Matchen gick bra. Vi nästan bokstavligt talat spelade  ut dom, och åkte där ifrån med en vinst på 5-2 ( till älvsjö of course). Efter en tuff match är det aldrig fel att ställa sig i en varm dusch (inte för att vattnet var så varmt men men det fick duga).

Alltså så räckte bara min dag åt en endaste liten innebandy match (försäg en väldigt viktig match) men inget mer.  Efter den överdrivna varma duschen var det middags dax, på menyn blev det hämt mat från restaurang (aldrig fel om man frågar mig). Efter det bänka jag mig framför tv:n  för att se melodi festivalen. Jag tänkte att de kanske för en gångs skull skulle vara några bra låtar och artister men jag hade fel... (som vanligt). Jag har faktiskt inga kommentarer, kan bara säga att dom skämmer ju ut sig!

Det var allt för ikväll för nu håller jag på att somna. Imorgon väntar en till viktig match som kräver att jag är pigg och glad.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0