Måndag

Går dagens match mot Täby blev en tuff match, med många nagel bitningar. Men som segrar blev vi (igen) haha nu leder vi serien med 4 päng över det lag som ligger på andra plats.

Skoldagen har varit väldigt kort, bara en lektion innan lunch och två efter. Lunchen var ingen höjdare idag kan jag erkänna, men man kan klara sig på keso (för det var det jag åt). haha. Vi får hoppas på något godare till imorgon.
Snart är det träning igen, träningen börjar klockan 16.30. Det är faktiskt både bra och dåligt med tidiga träningar, beroende på vilken dag det är och när man slutat skolan. Som tur är så passar mitt schema perfekt in med mina tränngstider.

Imorgon blir det inte heller någon speciell intensiv skoldag, eftersom vi ska gå tidigare till lunchen (redan klockan 11.00) för att sedan åka på en teater. Jag tror att teatern vi ska se heter skuld och oskuld, emn jag är inte säker. Mer om teatern får ni läsa om imorgon, men jag kan tänka mig vad den handlar om. Hoppas att den är bra, den är garanterat  bättre än att ha lektioner i skolan.

Nu hinner jag inte skriva mera, måte börja byta om till tränings kläder
Kanske hinner skriver senare ikväll..

                              image9
                                          en mycket gammal bild på mitt innebandy när vi fått våra guldmedaljer.
                                                                                             ( år. 2006 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0