Match mot bollstanäs

Första halvlek slutade väldigt tråkigt. Lina blev tacklad in i sargen så hon gjorde väldig väldigt illa sig. Stackarn jag tyckte så himmla synd om henne, det såg ut att göra jätteont. Efter att Lina åkt in på akuten fortsatte bollstanäs att vara fula i spelet. Bara 3 sekunder innan de tacklade Lina tacklade dom mig, men jag kom upp på benen igen ganska fort. Under hela matchen spelade dom ruffigt och var väldigt hårda i kroppen.
Efter hälften av den andra perioden blev jag knockad i huvudet och en bollstanäs tjej tog min klubba och kastade i väg den. Konstigt folk som kommer från bollstanäs måste jag säga....
Vi vann i allafall matchen (som tur var), och stannar på vår första plats i serien. Trots alla skador så ska vi vara väldigt nöjda över den här matchen, och vår insatts

Men som vanligt har jag inte bara en match per dag, haha. Senare ikväll har jag en div. 1 match mot Täby. Alla måste hålla tummarna för att vi ska vinna, för vi måste ju behålla våran första plats i den här serien också.
Täby är ett riktigt duktigt lag med många bra spelare så vi får verkligen ta i med hård handskarna och spela så bra som ingen annan kan göra. Men vi är minst lika bra vi, om inte bättre... Det kommer bli en tuff match ikväll som kräver en stor fokusering från oss spelare men självklart en bra hejarklack!

Imorgon är det sån där underbar måndag igen, eftersom jag börjar klockan 11.10. Jag har bestämmt mig för att ta en lång sovmorgon och njuta av en god frukost (inte för att jag tycker om frukost men iallafall) Haha.
Sen klockan 11.10 måste man börja använda hjärnan (igen..) vilket kan vara väldigt svårt för mig ibland (enligt andra iallafall, men jag säger inga namn pga. att dom "skylldiga" inte ska få allt för stora skuldkännslor).....

Men nu ska jag lägga mig framför tv:n, och bara chilla innan det är tid för att åka på match igen.
Föresten jag måste berätta världens nyhet innan jag slutar skriva, ni kommer att tappa hakan ner på golvet. Jag lovar, ähh skit samma det jag skulle berätta var; jag har inte plattat håret idag, hihih! det var det jag ville säga
Utseende fixerad? nono inte jag inte

                         image8
                                        Var bara tvungen att lägga ut denna fantastiska bild på mig och madde
                                                       Jag bara älskar madde på den här bilden, vilken pose!

Kommentarer
Postat av: johanna

du måste skämta?
har plattången gått sönder eller nått?
hahah hoppas ni vinner ikväll
puss

2008-02-17 @ 15:37:42
URL: http://johannaflink.blogg.se
Postat av: Nicole

haha johanna, neh jag skojar inte och plattången var inte sönder (suprise). Det måste var ni som fått för er att jag hela tiden plattar håret. haha för det gör jag verkligen inte, bara minst en gång per dag.
Haha

2008-02-22 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0