naken blogg?

Filmen Juno som jag och madde var och såg på idag var faktiskt ganska bra, inte så bra som jag hade trott men jag kan rekomendera den. Filmen var rolig (madde skrattade högst av hela salongen) men det fanns även lite drama i den, eller inte precis drama men det var liksom inte en komedi. Små stunder kunnde den vara seriös.
Men det är väll som verkliga livet, större delen är bara flum men vissa stunder kan man nästan skrämmas av den alvarliga tystnaden.

Under hela veckan när jag är i fjällen (sön- sön) kommer jag troligtvis inte ha tillgång till internet, eller över huvudtaget en dator. Så min blogg kommer bli helt naken av nya saftiga händelser i mitt liv. Men när jag kommer hem igen ska jag blogga så mycket jag bara kan! Så min blogg får massor med nygrillade händelser att visa er.

Om jag inte har allt för mycket att göra imorgonbitti kanske jag hinner med lite bloggande (hoppas det)!
Men nu är jag redo för kylan, men framför allt skidåkning som är det bästa som finns. Jag kommer aldrig vilja åka hem, jag rent ut sagt lever i backarna

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0