Ny slingat hår

Ja precis, jag har inte för så jättelänge sen slingat håret. Till en lite ljusare nyans. Fram ifrån ser det bättre ut än bak, men jag tror jag ska göra en till om gång och främst sätta i färg där bak. Men jag har ännu inte riktigt sätt det slutgiltiga resultatet eftersom håret fortfarande är blött, men det blir nog bra.
Lite spännande utmaningar skadar ju aldrig, man måste ju pröva på olika saker i livet. Haha jag låter som en poet!

Fredag imorgon.
 ÄNTLIGEN

                         image12
                                                                 ohf vad modell liknande jag är asså, eller inte?!


Kommentarer
Postat av: Bbeccy

jag tycker det var jättefint när jag såg det i skolan idag :-). Du ska vara modig och färga det en gång till så det syns bättre, för det är snyggt.

2008-02-22 @ 15:01:00
URL: http://www.bbeccy.wordpress.com
Postat av: Nicole

tack så mycket Rebecca, vad gullig du är
Det var faktiskt tänkt att jag skulle färga håret en till omgång idag, men jag orkar inte så det blir imorgon bitti istället.

2008-02-22 @ 20:51:16
URL: http://ncee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0