Panik

PANIK! jag har ine börjat packa till fjällen. Detta är verkligen panik, vad ska jag ta med mig?! Enklast blir nog att göra som vanligt; ta med sig hela garderoben haha. Det är iallafall bättre att ta med sig för mycket än för lite, man måste ju vara säker på att man klarar sig.
Aja det är tre dagar kvar och någon gång under de här 72 timmar jag har på mig hinner jag nog packa. Jag längtar så himmla mycket, jag är ju helt skidberoende. Haha ärligt talat jag ska nog sova i backarna, eller näh föresten jag fryser ju hela tiden. Jag tar tillbaka det där.

God natt alla pussgurkor
dröm sött

Ps.  dröm sött = dröm om mig (nicole cedergren)
asså jag måste nästan sluta vara så rolig hela tiden, not^^ haha

image11
         Ett mycket gammalt kort, taget för två år sedan
                           (jag vet jag var ful på den tiden) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0