Snart lov

om ni har läst rubriken kan ni nog lista ut vad det här inlägget kommer handla om?
Grattis ni hade rätt, i inlägget kommer ni kunna läsa om att det snart är lov.. Jag varnar er, nu kommer det

Snart är det sportlov, bara tre skoldagar kvar. Känns som en evighets sen jag var i Indien över jullovet. Det här lovet är som på beställning, för nu behöver jag verkligen bara ta det lugnt innan resten av alla nationella prov drar igång. Jag känner mig helt slut, men jag får stå ut de sista dagarna.
Inför helgen har jag inga större planer mer än att packa inför fjällen och gå på bio med Madde någon gång på lördagen. Sen på söndagen är det äntliggen dax att åka till fjällen. Jag ska till världens bästa ställe som heter Branäs (det ligger vid norska gränsen) som ligger ganska nära Trysil (stavas det så? skit samma ni förstår). Jag har varit där typ fyra gånger tidigare och jag bara älskar det, långa härliga backar. Och de svarta backarna är inte som mes backarna i romme som är löjligt lätta, utan de här är svarta. Jag lovar dig, till och med snön lyser svart. Jag bara älskar dom. Ingen skidåkning utan lite utmaningar, eller hur?
Jag blir borta en hel vecka (alltså hela lovet) det ska bli så skönt. Dagen efter hemkomsten är det time för plugget igen, men det är ingen större fara för mig. För sen på tisdagen,4 mars fyller jag 16 år. Får inte glömmas bort, jag varnar er. Näh jag skojade, det brukar inte vara så många som vet om att jag fyller år eftersom jag vanligtvis fyller år sportlovet.

Men nu ska jag sluta skriva
Puss alla sötnowsar (checka stavningen, jag tror jag har blivit smittad av alla pa-fjortisar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0