Söndag

I natt vakna jag med typ jättehög feber, har aldrig känt mig så varm i hela mitt liv. Jag tänkte direkt  "shit tänk om jag fått inflensan", men sen på morgonen visade det sig att febern var helt bort. Ibland kan man drabbas av konstiga saker, eller hur?
Den här dagen skiljer sig inte stort från igår, som vanligt hade jag innebandy match och som vanligt vann vi.
Inte för att skryta (kanske lite) men mitt lag Älvsjö aik F-92 ligger faktiskt först i både div. 1 och 2 och räknas som ett av stockholms bästa f-92 lag!

Just nu har jag lite svårt att se vad jag skriver, eftersom min sösta lilla katt sitter precis framför skärmen och leker med min toffs. Just när han är som mest störande tittar han på mig med sina söta små ögon och är så söt så man skulle kunna äta upp honom (inte bostavligt, men jag tror du förstår).

Men nu kan jag inte skriva mera, ska hoppa in i en dusch och bli lite fräsch.

image1   

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh haha vilken sööt!! haha jag önskar att min katt åtminstone fick plats mellan mig och skärmen ;-)

han har precis ätit så nu sitter han på golvet och ser allmänt död ut......

2008-02-18 @ 15:24:27
URL: http://www.bbeccy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0