Spanska prov

Det blev inte så lång sovmorgon för mig idag eftersom jag var tvungen att träna inför spanska provet som jag har idag. Nu har jag pluggat och det känns som om jag kan allt, det kommer nog bli bra. Spanska proven brukar inte vara så svåra, man ska typ bara skriva en text..

I natt blev lovisa sjuk, hon har typ fått inflensan stackarn. Hon får bara  inte smitta mig, för jag måste vara frisk på fredag då vi ska till Romme!
Det är så himmla tråkigt att bara sitta hemma och inte göra något så jag tror att jag ska gå lite tidigare till skolan, så man hinner snacka av sig innan provet.  Det är ju alltid någon där man kan prata med. 

                                                 image4  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0