"Ten steps"

Japp nu är det äntligen lov. Som på beställning, jag känner mig så himmla trött. Hela skoldagen har jag gått om kring som en sovande varelse (haha det kändes så iallafall). Fredagar brukar vara de dagar som går enklast men även fortast. Aja skit samma vad jag tycker om dagarna om vilka som är långa, korta etc, alla dagar är ändå 24 timmar långa (och det är faktiskt sant). När jag ändå är inne och pratar om tid kan jag upplysa om att jag bara har 24 timmar kvar på mig att packa min skidväska, men jag orkar verkligen inte. Det slutar nog med att jag packar ner några tröjor i sista sekund. Liksom skit samma hur man ser ut i fjällen, jag bryr mig inte iallafall. Mjukisbyxor och tjocktröja är det som gäller, punkt slut!

Vad har jag för planer för ikväll då? Jo det ska jag berätta. Min planer är att snart gå upp dom 10 trappsteg jag måste gå för att komma till övervåningen. Efter de mycket intensiva stegen ska jag ta mig från trappan till soffan där jag ska tillbringa hela min kväll. Vem skulle tackar nej till att ligga i soffan framför tv:n, och bara chilla en sån här blåsig fredagskväll? Inte jag iallafall. Jag känner på mig att du blir lite avundsjuk (haha).  

Men nu ska jag göra mina mycket intressant kvällsplaner verkliga (som ni säkert tycker är jätteroligt att läsa om). Jag döper min kvällsplan till "Ten steps" eftersom jag bara ska ta 10 steg, och sen inget mer på hela kvällen.
Haha måste säga att ibland är jag väldigt smart och rolig, jag är verkligen blondin asså. Det är ju faktiskt så att äkta blondiner är väldigt smarta (iallafall jag). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0